maanantai 10. kesäkuuta 2013

iskevä otsikko ja kesäsuunnitelmat

Moiiii,

Oon nyt palannu Turkista takas Suomeen ja oli kyl kiva loma siellä lämpimässä!
Tosin nyt oon ollu pari kolme päivää kuumeessa..

Mutta siis.. En nyt jaksa väsätä mitään kunnon postausta, joten kerron kesäsunnitelmani ja laitam jotain kuvia.

Elikkäs.. Mulla alkaa huomenna kolmi päiväinen Ami Sunnan kouluvalmennuskurssi, ja se on Stall Syrenbackassa. Aluksi oli tarkoitus mennä Akulla, mutta koska poni on ollut älyttömän hidas pohkeelle ja muutenkin vähän huono ratsastaa, en sillä sinne viitsi mennä jurruttamaan. Joten sitten päädyin menemään Syrenbackan ponilla ja arvatkaas kenet sain? Tahvon!
Tahvo on varmaan se poni jonka vähiten halusin, mutta onhan sekin osaava ja ihan kiva ratsastaa, mutta minä vaan vammailen sen selässä aina. Mutta onhan Tahvo tyhjää parempi.

edustus xd
Molemmissa kuvissa on Tahvo (:

Seuraavaksi minulla on sitten 23-29.6. valmennusleiri Husössä, ja tänne Aku lähtee mukaan.
Olen Husöstä kuullut paljon hyvää ja odotan leiriä innolla! Eli siellä sitten toinen tunti päivässä Akulla ja toinen tunti tuntsarilla. Nana oli ollut Husössä leirillä ja sanoi että on ihan manhtava paikka! Jos ratsastat Husössä niin mulle saa tosi mielellään kertoa siitä paikasta enemmän, vaikuttaa ihan super kivalta ja laadukkaalta paikalta.

Dexu, viime kesältä


Sori tää laatu, mut ponii ♥ ihanat talvihanskat :D

 
 
onks nää ponit ihan kunnossa? :D

Ja sitten heinäkuun puolella olisi suunnitelmissa, että Aku tulisi meidän mökille viikoksi, joka olisi ihan mahtavaa. Nyt pitää katella mitä tapahtuu ja toivottavasti toi poni energisöityisi ja alkaisi herkistyä pohkeelle.

tuitui (:

anteeks tää mun ratsastustaito! noi kädet -.-

camiiiiiii :3

7 kommenttia:

  1. Kuullostaa kivalta kesäktä!! :) ja voi kepsutinta :3 <3

    VastaaPoista
  2. Ois kiva jos tekisit noilta leireiltä tai siitä ku oot akuilemassa nii videopostausta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. leiristä tulee ainakin ISO postaus ja videota.. Ja Akuilusta YRITÄN ainakin tehdä videopostausta, ja kesän aikana varmaan tulee my day kuvina ;)

      Poista
  3. tää on just kiva :) hyvinhän sä ratsastat! Hahah noi on niin normaaleja poneja :D mun pikku helmiorvokki on tuitui :3 xd

    VastaaPoista